Přetížená nebo nefunkční recepce.
Recepce a způsob její komunikace je první místo, kde se klient seznámí s vaší klinikou a vytvoří si o ní obrázek 🖼️.
Co s tím?
Můžete třeba rozšířit počet pracovníků recepce, nebo můžete těm stávajícím ušetřit čas ⏱.
Jak?
Většina vašich klientů (80 % populace nad 16 let) dnes vlastní chytrý telefon 📱, se kterým běžně zvládne celou řadu úkonů, objednávání v e-shopu, on-line komunikaci, provedení plateb, vyřizování mailů 📧, vyplňování dotazníků spokojenosti klienta po nákupu, na sociálních sítích vkládat svoje příspěvky a reagovat na cizí, apod.
Proč toho ještě nevyužíváte i vy?
Když vaši klienti běžně zvládají technologie, které vám zvýší dostupnost, jim komfort při komunikaci a recepčním ušetří nervy 😬?

Dokážeme pro vás připravit aplikaci, která některé úkony převezme od recepčních, nebo jim pomůže v jejich provedení. Protože naší náplní práce je digitalizace a automatizace činností.
Naše aplikace jsou jednoduché pro obsluhu 👩⚕️👨⚕️, jsou ušity na vaše konkrétní činnosti a nestojí majlant 🤑.
V ENGINN EFFECT vám s tím rádi pomůžeme, protože #nejstenatosami.